Friday, January 6, 2012

permulaan tahun baru yg mencabar .

assalamualaikum :)

mggu ni first week utk sem last ni. harapan aku bru la nk happy2 smbil gelak dgn kwn2 lalui hari2 dgn tenang .
tp last2 ade bnde mngejutkn aku. long sakit :(
kesian dye. dlu slalu bwk dye g naik darat ( kg aku ) , g psar tani bli brg basah utk masak.
slalu jumpe dye tiap kli blk kg. dye baik sgt dgn aku. rse sedih gile xtau nk bygkn cmane.
npe la tuhan bg ujian mcmtu kt dye. slah satu anggota bdn dye dipotong , lpas hbs operate , doktor sahkan stroke thap 2 . yaallah.
 knp msti berat sgt ujianMU pd dye . dye baik sgt dgn aku :(

sekelip mata mcam2 bnde jd. semua tak boleh nk jangka.
yaallah kau pnjgkn lah umurnya . kau kurangkanlah penderitaannya yaallah.

 


 

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 Reserved to Fyza's Corner
Design by Kay SBK