Sunday, January 1, 2012

happy new year followers and readers (;

assalamualaikummm..
lme tak update blog. malas semakin berada dipuncak mengawal segala rasa n perbuatan aku.
huhu . okay aku merepek.
okay first nk wish kt deme2 sume " happy new year ". msti sume dh tanam azam kaw2 kn.
sme la aku pun . thun 2011 byk mngajar aku erti hidup (cehh , cm lagu si dayang faizah plak kihkihkih )
aku rse 2011 aku mmg betul2 mencabar. rase cmane hidup susah , sakit hati , kenal sape kawan sape lawan .
2011 aku , aku mmg down habes. byk membazirkan airmata gara2 perkara yg aku rase mcm remeh sgt . 
permulaan 2012 ni aku harap lebih better dri sblm ni . insyaALLAH . amin. korg doakn aku ye. thanks.

aku harap sgt thun ni akan ada keajaipan dlm hidup aku so aku blh tunaikn semua azam aku selori ni .
2012 : first aku nk sgt perubahan seluruh hidup aku. semakin matang , tak lupa pd YG ESA .
aku nk family aku jd mcm dlu. bkn fmly aku porak peranda just semakin hari semakin susah. 
aku nk future husband aku seorang lelaki yg baik,xbuat bnde2 yg tak elok,kurangkan merokok n paling penting jauhkan segala maksiat. aminn .
and try to find kwn yg betul2 layak dipggl kwn. serik berbaik dgn backstabber. 
aku nk target the best n berjaya jwb exam LJM n teruuuussss dpt kerja so that aku blh tlg family aku.
annnnddddddddd the lasttttt : jenggg jengggg jengggggggg :)
okay birthday aku jatuh pd 12.12.2012.
soooooo sweeeetttt tarikh tu . so aku sgt2 berharap aku akn dpt satu relation yg halal dimata ALLAH .  
so 2012 please be nice to me !
wish u all the luck dgn azam bru okay ! 


me love you all . tq.
Copyright © 2012 Reserved to Fyza's Corner
Design by Kay SBK